Sååå utmattad

Jag har varit förkyld nu i flera dagar och det gör mig helt utmattad. Jag är trött hela tiden och orkar inte göra någonting. Ändå är man ute och flänger hit och dit. Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att skriva här, men jag har verkligen inte orkat.
Idag var vi iväg och intervjuade några irakiska flyktingar efter det åt jag och Mathias en monster lunch, det var gott! När vi kom hem drack vi lite te sen deckade jag i min säng och vaknade precis upp.

Imorgon ska vi iväg och träffa ännu fler flyktingar, sen har Circuna show. Det är verkligen roligt att följa med på deras shower, även om det är samma show vi ser om och om igen så är det så roligt att se att de bara blir bättre och bättre. Och det är alltid lika roligt att se publikens reaktioner och barnens glada miner.
Igår var vi iväg till de norra delarna av Libanon till en skola i en liten by någonstans vid den palestinska och syriska gränsen. Det var en helt fantastisk show och de lekte verkligen med publiken. Det är så roligt att se när de gör något fel (som till exempel tappar bollar, ramlar eller liknande) hur bra dem är på att täcka över det.

Vi har varit iväg på utflykt med Circuna också, åkte iväg till bergen och hade snöbollskrig en dag. Jag var verkligen jätte dålig den dagen så jag var väl inte så väldigt pigg. Ett pulka åk orkade jag med i alla fall, det första i år faktiskt.

Jag har gjort massor av saker men som sagt jag orkar verkligen inte skriva. Varje vecka skriver vi dock ett veckobrev så ni kan ta en titt in på Ålstas hemsida och läsa det. Ska verkligen försöka bli bättre på att skriva här, men lovar inget. Så gör det till en vana att ta en titt in på; http://www.alsta.fhsk.se/fransta.html, varje vecka.

Det är verkligen roligt att ni läser! Lämna gärna kommentarer. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0