Slit och släp

Var och hjälpte Camilla med att lassa hö idag. Hon har kommit över ett lass med löshö som vi kämpat med. Ner från kärran, in i stallet och upp på loftet. Men det var roligt. Jag sa det till henne; "varför gör vi inte det här oftare, värsta träningen juh". Sedan stod jag där på skullen och lassade upp höet på hög medans Camilla stod där nere och skickade upp. Det roligaste av allt var att hoppa ner från loftet i höet som låg nedanför.
Slut i kroppen blev man allt så nu ska jag vila en sväng. Ikväll blir det utgång i Stockholm. Ashrafs sista kväll i Sverige så det är väl på tiden att jag åker och träffar honom.

Ha det gott folket! (om det överhuvud taget är någon som läser mig blogg längre)

Kram kram... vi kanske ses på stan. ;o)

Kommentarer
Postat av: Sara

trogen dig och din blogg förevigt.

du vet att det kommer sluta med att du friar till mig.

2008-08-21 @ 17:49:44
Postat av: krickan

klart jag läser din blogg. Kanske inte varje gång jag skriver något, men nu får jag göra det så att du vet att jag läser den iaf :P läste din blogg på lunar också, väldigt fin och jag har också en hel del tankar..även om jag vet att du blir väldigt arg av vissa av dina tankar. Gillar dig Moa!

2008-08-21 @ 19:22:59
Postat av: Mammi

Joo, nu har jag läst..... men när du var borta läste jag hela tiden. (sen var ja ju utan dator oxå)

2008-08-28 @ 20:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0