Blodet kokar snart!!

I vissa fall har jag verkligen kort stubin. Som när det inte går som jag vill, då främst med tekniska prylar och sidor som inte har någon funktion som jag tycker är självklar att den ska finnas. Till exempel denna bloggsida. Jag skulle göra kategorier och ville spara mina gamla blogginlägg i. Det absolut enklaste vore ju om man bara kunde kryssa i de inläggen men vill ha med och sedan flytta till kategorien man vill ha dem i. Men den funktionen fanns ju uppenbarligen inte. I stället så öppnade jag varje inlägg och sparade om i den nya kategorin. Nu blev det så jävla dumt att inläggen publecerades som nya inlägg. En del blev det dubbla av så jag kunde ta bort "uppdaterings varianten". Men det är ett jävla inlägg som ligger kvar där det inte ska vara. Jag hittar "dubbelgångare" på det så jag kan inte ta bort det.
Jag blir verkligen jätte irriterad (därav alla svärord) när jag inte förstår, eller när det inte går att få det som jag vill ha det. Blir verkligen frustrerad och arg så jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
Allt jag ville göra var att göra bloggen lite enklare att orientera sig i, många som läser vill till exempel läsa om när jag var i Libanon och Palestina, därför gjorde jag två kategorier så de skulle bli lättare att finne de inläggen. Istället blev det kaos och jag blev bara arg.

Hade tänkt att skriva om jobbet och hur bra det går och vad kul det är när barnen tecknar (teckenspråk). Men nu är jag bara så jävla förbannad, vilket jag kanske nämnt tidigare, så jag har glömt allt bra jag skulle skriva. =o(


Kommentarer
Postat av: Kristoffer

hmm..stört att det blev så då. ja du va ganska irriterad igår:(

2008-12-10 @ 06:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0