Bojkotta Idol

Så sitter man här en fredagskväll med småsyskonen plus vän, Emma. =o) När alla utom jag röstade på att kolla på Idol fick jag ge mig. Jag tittar alltid bara på uttagningen och nu när jag ser programmet så kommer jag helt plötsligt på varför. Tre kvar, final nästa vecka, och ändå tycker jag att de sjunger som skräp. 
Robin B som verkar vara så populär kan väl kremeras tycker jag. Nej, han är inte snygg och han kan faktiskt inte sjunga. Enligt mig. Arg blir jag när han pajar en av mina favoritlåtar. 

Nej tackar vet jag allsång i vardagsrummet hemma hos familjen Oscarsson, Fagerberg, Lindqvist och Niklasson på besök!

Kommentarer
Postat av: krickan

Idol är bajs..uscha!!

2008-12-08 @ 00:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0