Hopplös!!

Jag är ett hopplöst fall. På mina 23 år (snart 24) har jag fortfarande inte lärt mig att gå och lägga mig i tid. Ska gå upp om cirkus tre timmar, kan ju vara en smart idé att sova först då. Stolt är jag iallafall att jag, för en gångs skull, har gjort någonting vettigt min vakna tid. Annars brukar jag göra mest ingenting och ändå vara vaken halva (för det mesta hela) natten. I natt har jag börjat på mitt personliga brev till Nya Zeeland är förvisso långt ifrån klar men är en bit på väg. Upptäckte att jag är totalt kass på att skriva på engelska, måste hitta någon som kan rätta brevet åt mig. Ullis? 

Nej, nu MÅSTE jag faktiskt sova. God Natt och God Jul! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0