Kristoffer

Tack för att du räddade min dag! =o)

Gick omkring stressad och grinig i Väsby Centrum. Helt plötsligt ser jag ett välbekant ansikte. tAKiDA-Kristoffer står och kollar i en tidning på Teknikmagasinet. Det gjorde mig glad. Allt med tAKiDA gör mig glad! Kom direkt att tänka på Norrland och allt roligt. Jag vet att jag pratat om det förut, men den där intervjuen med tAKiDA är bland det bästa jag gjort. Så fort jag ser någon i bandet, hör deras låtar eller liknande kommer jag alltid att tänka på den där dagen på Scandic.
 
Det har inte bara med tAKiDA att göra, utan dom väcker så många minnen; Intervjuen, konserter, kryssningar och vänner. Det är mycket jag saknar med Norrland och tAKiDA är en liten del av det. Är glad att jag fick mig ett litet lyckorus genom att se en del av det jag förknippar med Norrland idag. =o)

Kommentarer
Postat av: forspilld

haeh norrland in your heart girl...

2008-12-20 @ 22:19:09
URL: http://forspilld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0