Lyckad Lucia

Camilla och Hella fick för sig att fixa en luciafest med stuntisarna. Sagt och gjort. Igår festade vi loss nere i Östuna puben. Alla stuntisar jag träffat vad dock inte med, har ju blivit några under året som gått, fast de jag umgåts mest med var där. Det blev en riktigt lyckad kväll. Började med lite julbord, sen blev det dansa av. Jag snodde Annas kamera och lekte paparazzi under kvällen. Får väl se vad det är för bilder som dyker upp på Facebook. Tog en hel del bilder så alla får nog inte vara med. Hella, Camilla, Ewa och Ullis gick luciatåg också. Jätte söta var dom, inte med de klassiska lucialinnena utan med vita, korta, urringade klänningar. Fast Ewa var iförsig tomte. Riktigt lyckad kväll måste jag säga. Måste vi göra om snart igen!

Idag följde jag och Camilla med Björn, Richard och lill-Björn till Alunda. De skulle ha en eldshow där. Lill-Björn körde med en stav (eller vad man nu ska kalla det) med eld på vardera sida också sprutade han eld. Sedan kom Richard in och blev påtänd. Han brann alltså. Var riktigt häftigt att se, har aldrig sett en brinnande människa förut. Jag fick agera kameraman och filma allt. Publiken verkade gilla nummret och jag var helt fascinerad. Det var riktigt häftigt! Vi var inne i en sporthall och det luktade bränt i hela hallen. Efter showen var de tvugna att torka golven från olja så att inte innebandyspelarna skulle halka. Visste ni förresten att om man råkat svälja lampolja ska man dricka mjölk? De fick jag lära mig av lill-Björn idag.

Blev inte så mycket sömn i natt så idag är jag helt slut. Ska hem till Camilla senare och landa i hennes soffa tror jag. Vi ska kolla på film och bara dega. Imorgon blir det nog ridning. Ska bli riktigt skoj, var ett tag sen nu.
I veckan ska jag bo hemma hos min systeryster, hon och Thomas ska iväg så jag ska passa hundarna. Någon som vill komma och göra mig sällskap?

Kommentarer
Postat av: krickan

härlig kväll :) bra att du hade det roligt tjejen :) Kram på dig

2008-12-15 @ 06:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0