Rederiet-maraton

Eftersom jag blev sjuk igår och inte orkat med denna dag riktigt så har jag legat hemma hos systeryster och kollat på Rederiet. Har betat av tio avsnitt nu tror jag. Lina och Thomas är ju borta så jag är här och passar hundarna, två av dem iallafall. Var till hundgården och lekte med Leo (Angelicas hund). Han var riktigt intresserad av lill-Moa, men jag vågade inte släppa ner henne först för hon verkade rädd. Istället hoppade Leo upp på mig så jag blev helt smutsig och slemmig. Efter ett tag kaxade Moa dock på dig så jag släppte ner henne och jäklar vad hon for omkring. Tror hon tyckte det var riktigt kul att leka med en hund som var lika energisk som hon. Lira sprang mest runt och skällde.

Imorgon, om jag orkar, tänkte jag fara iväg och shoppa julklappar. Inget jag ser fram emot men hellre nu än typ i helgen. Får passa på nu när man har tillgång till syrrans bil.Har dock ingen aning vad jag ska köpa till alla. Jag hoppas verkjligen att jag är friskt till i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0