Kluven...

Varför just nu?
Jag har träffat en kille som jag sagt att jag ska hångla med sen ett år tillbaka. Han bor i Fränsta där jag pluggar och har kluven tunga. Enda sedan jag fick reda på det har jag sagt att jag ska hångla med honom.
Förra helgen var det fest på skolan och HAN dyker upp. Jag tänkte att det är nu eller aldrig. Och vi hånglade den kvällen. =o) Jag följde med honom hem och sen har jag sovit där varje natt sen dess.
Känns så jävla dumt att det här händer just nu. Jag åker hem idag eller imorgon sen åker jag till Libanon på onsdag.
Jag har liksom bott här i Fränsta i snart två år, varför träffade jag inte honom tidigare? =o(
Det känns bara så jävla surt. Han gör mig glad och får mig att skratta också är han så lättsam. Jag är iallafall glad för dom här dagarna jag fått spenderat med honom. Vem vet, vi kanske ses sen när jag kommer hem igen. =o)

Kommentarer
Postat av: angelica

Fyndigt namn på inlägget:) Lycka till I Libanon!Kram

2008-02-17 @ 19:15:35
URL: http://saur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0