Nära döden??

Var ute och körde brum brum bil igår. Det var roligt, var länge sen jag körde. Jag, Helle och Cicci var och satte upp Corroded affischer över hela Fränsta med omnejd. När vi åkte ner mot Torpshammar och skulle över järnvägen fick jag värsta sladden. Bilen for över hela vägen. Jag tänkte att den snödrivan ser bra ut att hamna i. Men jag styrde upp bilen igen. Tyckte jag hanterade situationen riktigt bra måste jag säga. Han aldrig bli rädd. 
Tyckte synd om Helle och Cicci, den ena trodde vi skulle dö och den andra att vi skulle hamna i diket. Då sa jag bara: "Det är luuungt tjejer, det är sådant här man får lära sig på halkbanan." Jo, för det var ju verkligen igår jag körde den. =oP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0