På en flygplats på väg...

Sitter nu på flygplatsen i Istanbul. Planet till Beirut går inte förrän 23.20. Jag och min käre vän och kolega, Mathias, sitter på "The Greenport" som är ett café/bar/restaurang. Här finns det sköna fåtöljer, bambuskott på väggarna, öl och trådlöst internet. Ett väldigt bra ställe att hänga på om man vill fördriva tiden. 
Resan hit gick bra. Vi gick på planer, det lyfte och inom kort fick vi mat. Kyckling, som alltid på Turkisch airlines. Samtidigt så var det någon halvbra, eller snarare halvdålig, film på. Hann inte ens se klart filmen, somnade till och med innan tet han komma in. Efter en stund vaknade jag av att det var ett fruktansvärt tryck i öronen, det var dags för landning. Lagom lång flygtur tycker jag. =o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0