Sömnlös hela natten

Har inte sovit någonting alls inatt. Först var jag inte trött helt enkelt för jag hade sovit hela dagen. Och varför hade jag det då? Jo för att jag var vaken hela natten innan. Då låg jag och hostade som ett as. Svettades som en gris och kunde typ inte andas. Robin var så gullig och kom in med te till mig. Efter det blev det lite bättre men jag kunde ändå inte sova. Sen oroar jag mig för min käre vän. =o( Försökte få tag på honom hela natten, morggonen och han har inte svarat än.
Idag har jag dock varit mer aktiv än någonsin det här året. Gjorde en fixa lista som jag nu har betat av.
Ringde Försäkrings bolaget och förlängde min reseförsäkring eftersom jag ska vara borta i tre månader och den vanliga reseförsäkringen räcker bara i 45 dagar.
Efter det ringde jag Nordea och förde över pengar från mitt sparkonto till mitt vanliga.
Sen ringde jag Mac servise och fick prata med en jätte trevlig kille (troligen as snygg också) som hjälpte mig så att jag kunde bli administratör på min dator. Hade hänt någonting konstigt, så jag var inte administratör för datorn och kunde inte göra vissa inställningar. Nu är det iallfall fixat så nu kan jag skaffa Photoshop, In Design, Illustrator och alla andra program jag behöver. =o)
Skickade även mail till Sundsvalls tidning och påminde dom om att jag och Anna vill ha pengar för våran Globen Horse Show artikel. Hon skulle snacka med sprtchefen.

Hmm... Det blev väl kanske inte världens roligaste blogginlägg det här. Men det var ju inte heller syftet med det. =oP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0