Lucifer mitt lyckorus

Min katt Lucifer har hatat mig ändå sedan jag tog med mig Manolo hem. När jag har ropat på honom har han ignorerat mig när jag gått fram till honom har han sprungit iväg. Förut var han min bäbis, där jag var, var Lucifer. Han kom alltid och la sig hos mig i soffan och i sängen och när jag ropade på honom kom han nästan alltid springande.

Jag har verkligen varit jätteledsen för det här. Min kärlek till Lucifer går inte att beskriva. Så i natt hände någonting fantastiskt.
Jag och Manolo har gått och lagt oss, Manolo på golvet och jag i sängen, så hör jag hur dörren glider upp. Små ljud av tassar trippar mot golvet och jag tror knappast det är sant. In kommer Lucifer och hoppar upp till mig i sängen. Han lägger sig på mig och spinner. Kalla mig fånig om ni vill men jag blev så lycklig så jag fick tårar i ögonen. Efter ett tag kommer även Molly in och lägger sig i sängen och senare hoppar även Manolo upp.

Gissa om jag somnade gott!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Faan va underbart :) det där är världens goaste katt och Manolo är galet go han också :D

2008-07-18 @ 12:35:25
Postat av: Anonym

Det är inte din katt.

2008-07-18 @ 13:42:30
Postat av: Svar till anonym.

De e visst min katt! Han älskar ju mig mest. =oP

2008-07-18 @ 14:21:03
Postat av: Anonym

Gör han ju inte .Han vill bara ha mat av dig

2008-07-18 @ 15:44:26
Postat av: Svar till anonym... igen.

Nej, han vill ha kärlek. =o)

2008-07-18 @ 17:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0