Är det lugnt om jag stannar?

En månad har vi varit här. Det känns helt sjukt, känns mer som en vecka. Tiden har gått så sjukt fort och jag börjar redan nu få lite separationsångest. Jag vill verkligen inte åka härifrån! Försöker lista ut hur jag ska kunna komma tillbaka hit. Just nu lever jag på studiebidraget det räcker bra, men när jag slutat mina studier har jag ingen inkomst. Jag kan inte åka hit på semester utan pengar. Så jag har funderat på om man kanske kan studera här, det blir dock lite svårt för min engelska är inte så bra och franska pratar jag inte alls. Då har jag funderat på att man kanske kan jobba här, men som vad? Och jag pratar inte arabiska. =o(

Förra veckan var vi i de södra delarna två dagar. Circuna har haft workshops och uppträdande där. Påmin mig om att inte vara tjej nästa gång jag åker dit! Jag hade linne på mig, vilket inte var så passande då vi var i en religiös skola, så det var bara varsågod och ta på sig den långärmate koftan. Det var jobbigt för vädret var kanon, det blåste tillochmed varmt. Var även norrut och gjorde en intervju.

Mathias har blivit helt galen, jag gillar det! Han inte bara röker nu utan dricker även cola, vilket han inte gjort innan.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Ryktena om mina luxösa utsvävningar med cola och cigaretter är säkerligen gravt missledande. Då en skötsam och ordentlig person såsom undertecknad aldrig skulle tillåta sig sådana kryddor i vardagen. Utan är känd för sin mycket asketiska och ödmjuka livsföring.

Er ödmjuka tjänare.

Mathias af Johansson

2008-03-25 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0