Mathias har slutat snusa, vem får lida för det?

Nu har Mathias varit utan snus i snart en vecka. Han är väldigt duktig måste jag säga märks nästan inga bieffekter. Vissa stunder beter han sig dock lite underligt, som när han frinetiskt letar efter någonting att stoppa under läppen.
I köket här om dagen slet han loss en liten brödbit och jag tänkte "de va inte mycket bröd han skulle äta", så knölade han ihop det till en liten boll och stoppade under läppen.

Ibland kan han bli lite kinkig och jag är ju den som älskar att retas. Som när han satt och spelade tetris på datorn och jag går fram och säger:
? Meeh, vilket tråkigt tetris du har. Mitt är mycket finare också spelar det muskik.
Jag börjar spela mitt tetris och säger till Mathias.
? Titta vilket roligt.
Han kommer fram och tittar på min skärm.
? Meh, det är ju Blockstars inte samma sak som tetris...
Sen tittar han på mig och hur jag spelar.
? Ååh, spelar du me två händer! (som om det skulle vara det värsta man kunde göra)

Kommentarer
Postat av: Pellan

haha Moa du är hopplös! ;)

2008-03-25 @ 03:17:45
URL: http://pello.blogg.se
Postat av: Moa

Hur menar du då??

2008-03-25 @ 04:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0