Shopping makes you happy!!

... But only for a while...

Jag har shoppat idag. Kände att de behövdes! Hade inga rena kläder och tvättmaskinen är upptagen hela tiden. Jo, jag tycker det är en väldigt bra ursäkt till att shoppa nya kläder.
Känner att jag håller på att bli mer och mer irriterad på situationen jag befinner mig i. Vet inte vem som kommer få ta smällen när jag väl får mitt utbrott. Vet inte om jag kanske måste flytta ändå, känner mig som 13 år just nu. Inte ens min pappa har "bestämt" över mig som det känns att de gör här.

Nej en shoppingrunda var vad som behövdes för mig idag, som sagt, för att bli på lite bättre humör. Men nu är jag tillbaka hemma i lägenheten och känner att irritationen kommer krypande. Får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0