En tvättmaskin tack!

Nu har jag tvättat mina kläder för hand i snart två veckor. *suck* Inte nog med att det är jobbigt och tar lång tid, jag kan ju inte tänka mig att de blir speciellt rena ochså har jag tagit slut på hela falsakan med handtvål hos dem vi bor hos. Mathias köpte iförsig en ny igår så det behöver jag inte ha dåligt samvete för längre.

Idag prövade jag Saras variant; duscha med kläderna på. Det gick lite smidigare än att stå och gno i handfatet, men det var fortfarande jobbigt (och obekvämt).

Men men... det hade ju kunnat varit värre också. Jag är glad så länge vi har vatten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar att du tar efter mig, fortsätt så.
obekvämt, du har fel. jag gillar när vattnet och tvålen får plaggen att klistra sig fast vid kroppen. nästan som en lättare massage. mmm...

2008-05-04 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0