Bakis-monster

Ja fy fan! Vad ska man säga? Hade halloweenfirande med familjen igår. Kul var det, men jag var bakis som fan. Varför?
Jo, kvällen innan var jag, Merja och Bobbo ut. Kaos säger jag bara!

Förra helgen i Uppsala hände det tack och lov inget kaotiskt mer än att min sjal försvann, väldigt ledsamt dock eftersom det var farmors, och jag tappade bort Merja och hamnade hemma hos Hempa. fast det gjorde ju inte så mycket, han var ju så snäll och tog hand om mig.

För övrigt så är det väl ungefär samma som varje vecka. Stallet, fast Elin och Emma var med en dag och körde Fuxen. Det var kul! Sedan så har jag varit på Banditfest. Kul kul! Fick dock köa två timmar men det överlevde vi. Missade tyvärr alla banden. Men men...

Är dock jävligt bitter över en händelse. En kompis skickar sms i torsdags och frågar om jag vill med på In Flames konserten, hon hade en biljett över. Jaa!! sa jag gifvetvis. Men sen så skulle hennes polare med iallafall. Så jag kunde inte åka med. Det var då jag och Angelica bestämde oss för att gå på Bandit. Sen när jag är på väg till Angelica ringer min kompis och säger att hennes kompis inte ska med ändå. Så jävla surt! Då hade jag ju redan bestämt med Angelica.

Ikväll är det Sonata Arctica. Jag vill så jävla gärna gå men har nog inte råd tyvärr. Har ingen att gå med heller för den delen. Suck! Får se framemot kryssningen nästa helg istället. It's gonna be great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0