Bandit Boat 666

Vad ska man säga? Det var en Bandit kryssning som var som Bandit kryssningar må vara. Många långhåriga vackra män, rockers, slackers, fyllon och annat löst folk. Jag hade kul. Träffade nästan alla jag bestämt träff med. Rockade loss med Nizze, Larsa och Micke till De lyckliga kamraterna, det var dock tyvärr det ändå bandet jag såg också. Såg en skymt av Peter Kjellin vid buffén, and thats it. Det kommer fler tillfällen hoppas jag. =o)
Är nyfikenheten för stor fråga mig istället. Känner att jag har inte så mycket att tilllägga.

Jätte kul att så många läser bloggen förresten. Statistiken har gått upp igen. Synd att ni inte skriver något bara. Men nog överlever jag det.
Annars rullar livet på som vanligt. Lite jobb mycket häng och slappande. Är mitt uppe i ett Beck-race. Tror jag har ungefär hälften kvar. Ibland önskar jag att jag hade en egen Gunvald Larsson. Vilken man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0