Ge tillbaka min kropp!

Jag och pappa var och fikade hemma hos min syster och Thomas idag. Måste bara säga att Delicatos "damsugare" med pepparkaks smak är fruktansvärt goda. Så är Thomas älggryta också. =o) Åt båda idag. Vi tittade på Spiderman 3, nu är det väl inte långt kvar tills fyran kommer? Sedan tittade vi på gamla hemmafilmer. Så kul! Emmie och Abbe var ju så söta så man nästan fick tårar i ögonen. Sedan såg vi någon film ifrån Elin och "farmors" gemensamma födelsedags fest. Då ville jag nästan gråta. Jag var cirkus 19 år, smal och snygg, fin i håret och allt. Vad hände? En tjockispadda måste ha hoppat in i min kropp. Nä, nästa år måste jag ta tag i saker och ting.

Såg nyss på Facebook att Plan three ska vara förband till Three doors down, fan va kul! Synd att man inte ska gå på konserten, hade varit kul. Ida frågade om jag skulle med på Mustach idag, det hade också varit roligt, men har tyvärr inte råd. Vi pratade om att kanske ses i veckan i alla fall. Ta en fika eller något var ju trots allt två år sen vi sågs sist. Inte okej!

Fick ingen smoothie idag på jobbet. Merja slutade så tidigt så vi han inte med någon fika eftersom jag hade 119 minibarer att fylla. Får lura med mig Henrik imorgon. =o) Eller det kanske är någon annan som vill komma upp till Arlanda och joina mig på en smoothie?

Kommentarer
Postat av: krickan

låter som en väldigt bra kväll =) och du vet va jag sa inatt..du ÄR fin Moa =)

2008-11-30 @ 19:45:34
Postat av: krickan

du e ingen tjockispadda :( du ser jätte bra ut!

2008-11-30 @ 19:46:49
Postat av: Till Krickan

Tack killen! Men jag håller inte med dig.

2008-12-01 @ 12:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0