God morgon tappra krigare

Haha... Det är bara jag som är tapper, ni andra fjantar sover väl fortfarande. =oP Ville bara skriva ett tidigt inlägg för att bevisa att jag kan vara vaken den här sidan av dygnet också. Nu ska jag snart åka till jobbet, ska sätta på mig nyllet bara. Kan ni förstå att jag har varit vaken sedan sex? Det går jätte bra på mornarna om jag får lyssna på min musik. fastän jag bara sovit cirkus två timmar. Fast jag har märkt att jag är piggare om jag bara sover två timmar istället för tre eller fyra. Någon som vet vad det kan bero på? Jag tror det har att göra med djupsömnen och det här. Annars brukar jag ju sova ungefär fem timmar. Och det där med att man inte kan ta igen sömn tror jag inte ett dugg på. När jag gick i skolan sov jag nästan aldrig, och om jag gjorde det var det ytterst lite. Ändå orkade jag med och på helgen tog jag igen allt plust att jag samlade till veckan där på. Kunde sova hela helgerna. Den här helgen har det dock varit dåligt med sömn.
Nej nu ska jag åka.

Ha en bra dag era käppkineser! (Har snott uttrycker av David, fastnade för det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0