Halt

Nu jävlar far bilen som en spottloska på vägen. Okej, jag överdrev en smula, men halt är det.
Skjutsade Elin till skolan idag och på vägen hem utmanade jag min största fasa på våran väg; BACKEN. Jag klarade det galant faktiskt. *stolt*  I spegelbacken slirade jag dock desto mer men det kan jag hantera.
Igår när det blev blixthalka tvingade jag Adam att köra efter jag hämtat upp honom. Då var jag inte riktigt redo för backen. Idag kände jag mig väl modig. *haha*

Funderar på om jag ska ner och hoppa lite på Adam nu så han vaknar. Min fantastiska vän som legat och snarkat mig i örat halva natten. Efter jag petat, kittlat och slagit på honom sisådär 50 gånger ledsnade jag och satte in öronproppar istället. Så resten av natten låg jag och lyssnade på min tinitus istället. Lite som att välja mellan pest eller kolera det där. Somnade gjorde jag i alla fall till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0