Nu är det dags!

Har precis tagit ett varmt skönt bad. Nu ligger Merja där och Angelica är på ingång. Själv ska jag ställa mig och göra pankisar. =o) Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig på kryssningen nu. Men jag har med mig ombyte ifall jag skulle ongra mig tvärt.
Jag lånade Bobbos shampo och doften fick mig att tänka på Ullis och Usa. Jag kan sakna det, dom, så fruktansvärt mycket ibland. Vissa dofter får mig att tänka tillbaka och vissa saker minns jag som det vore igår. Rummet jag sov i med Bratz överkast, heltäckningsmattorna och stallet. Kvällarna hemma hos Kim and Tina, thanksgiving middagen och hur hundarna sprang omkring i huset. Jag undrar om min kärlek Buddy finns kvar. Hmm... Visste hette han så? En urgullig stallhund var han. Men mest av allt saknar jag min Ullbert. Ulrika Julia Angel, det är väl ett underbart fint namn, och det passar henne. Kommer ihåg att vi lånade hem film över nätet som skickades hem i brevlådan. Sedan låg vi där i en varsin stor fåtöjl, käkade pizza från pizzahut ellet grönsaker med vegiedip. Skratten, jag saknar hur vi kunde sitta och prata gamla minnen och skratta tills vi belv alldeles tårögda och fick kramp i magen. Även om det var flera år sen sist så var det som att det inte hade gått mer än en vecka.
Jag kan verkligen sakna henne så att det gör ont ibland. När jag ser bilder på hennes barn och liv så vill jag bara sätta mig på första bästa plan och flyga dit. Jag vill vara en del av hennes liv igen. Varför? Jo, för att hon är en bästa vän och det spelar ingen roll hur lång tid det går, jag vet att hon alltid finns där för mig, precis som jag finns här för henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill oxå komma och bada badkar och äta pannkakor :(

2008-11-10 @ 15:32:30
Postat av: Pellan

Jag vill oxå komma och bada badkar och äta pannkakor :(

2008-11-10 @ 15:32:50
Postat av: Moa

Ja, men att du inte gör de då. =o) De blev plättar förresten.

2008-11-10 @ 15:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0