Som jag har längtat

Imorgon är det äntligen dags! Bandit boat 666, hell yeh!
Jag och Merja bor för övrigt hemma hos Annika nu, hon är iväg och lapar sol i Thailand. Lite avundsjuk är jag allt. Fast och andra sidan, vem har tid att längta efter sol och varmare länder när det är en Banditkryssning om mindre än 24 timmar?
Ikväll ska jag hämta Merja på Arlanda vid 21 sedan ska vi prova outfits hela kvällen. Allt måste vara perfekt! Angelica kommer förbi en sväng här också, med min fästman Leo. =o)
Funderar på om jag ska göra pannkakor ikväll. Var så jävla hungrig när jag kom hem från jobbet, kände dock att jag inte orkade laga till något. Det fick bli mjölk och flingor. Men när jag hittade drottningsylten i kylskåpet så blev jag sjukt sugen på pankisar. Funderar även på om jag ska ta ett varmt bad. Skulle vara så skönt! Man får ju passa på medan man kan.

Vet ni förresten hur lång tid det tar att beställa en pizza från Castello? 25 sekunder. Inte illa. Jag ringde nyss och beställde en åt Angelica. Shit, vad dålig jag är, hade redan glömt att hon skulle komma. Inge dopp i plurret för min del, inte nu i alla fall. Längtar tills de kommer faktiskt. Leo ska få en blöt kyss. =o) Fast blir nog snarare han som blöter ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0