Tsatsiki

I kväll har vi firat min käre far som fyller år nästa vecka. Var och åt på Tsatsiki, en grekisk restaurang i Uppsala. Att den var grekisk framgick väl kanske av namnet. Fantastiskt gott var det i alla fall, vi åt tre rätters. Pappa betalade. =o) Jag är fortfarande proppmätt. Fast det förstås lite popcorne kan man nog klämma i sig. Haha... Jo, lite tjock är jag nog men det står jag för. =oP 

Nu sitter jag och kollar på "The Game", någon amerikansk thriller från 1997. Jag har hoppat in mitt i filmen så vet inte om jag kommer förstå så mycket. Å andra sidan brukar det inte vara så fruktansvärt komplicerade handlingar i sådana filmer.
I morgon (om jag orkar) ska jag åka med och kolla på Tim som har match i Hallstavik. Fast det är tråkigt att åka själv, eller Jonas är med men han står ju borta med hockeygrabbarna. De andra mammorna och andra torra föräldrar brukar kolla så konstigt när vi står och skriker. Jag kan ju inte hänga med dem och jag kan inte stå och skrika själv. Eller förresten, det kan jag visst det. De får väl glo bäst de vill. Jaja... Får se om jag är vaken i morgon när det beger sig, annars stannar jag hemma. 
Camilla och Anna ska ha ponnyridning, eller heter det verkligen det om man har en stor häst att rida på? Hästridning? Jaja... De ska i alla fall ta med sina hästar, Fuxen (shettis) och Bud (Tinker), så massa ungar ska få rida på dem. Jag kanske åker dit en sväng om jag inte kommer iväg till Hallsta. 

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Jao visst var de gulligt ler.. de tyckte jag me.. men idag ska dom åka hem o jag ska in te sjukhuset :/ suck.. kram

2008-11-23 @ 09:57:03
Postat av: krickan =)

ja hade gärna gjort dig sällskap på hockeyn om ja vart där..det vet du :)

2008-11-24 @ 01:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0