Vad dålig jag är!

Får sjukt dåligt samvete nu. Satt här senast igår kväll och skrev om min kära moster som jag hade haft så trevligt med. Så kommer jag inte ens ihåg att det var hennes födelsedag! Det var riktigt dåligt av mig. Får väl skicka ett litet grattis i efterskott imorgon kanske. Fast min moster brukar inte heller komma ihåg födelsedagar. Undrar om hon kommer ihåg sin egen? Annars kan jag lura henne och säga att det är idag hon fyller år.
Hittade nyss min mobil, bakom tvättmaskinen?! Jag har faktiskt suttit och funderat på vart den kan ha tagit vägen. Det har varit så tyst ikväll/natt. Så kom jag på att jag hade den när jag badade. Då gick jag in i badrumet och tittade efter den, och där låg den. Bakom tvättmaskinen! Måste ha ramlat ner när jag fått mess och den vibrerat. Mamma hade skickat och berättade att moster fyllde år. Synd att jag inte såg det lite tidigare.
Jaja... Tar väl det här och nu då: Grattis på födelsedagen (1.45 h försent) moster!

Jag fastnade framför datorn nu i natt. Jag som tänkte gå och lägga mig i skaplig tid, ska upp klockan 5.45 imorgon. Inte helt kul kanske. Men men... Får tänka på smoothisen så studsar jag kanske upp ur sängen. Hmm... Vem försöker jag inbilla egentligen? Jag har väl då aldrig studsat upp ur någon säng, någonsin?! Nu ska jag i alla fall studsa ner i en.

God natt kära vänner och annat löst folk som läser bloggen! =o)


Kommentarer
Postat av: krickan

hmm..nej ja har nog aldrig sett dig studsa upp ur sängen. skulle väl vara om man rörde dina fötter :P antar att du till o med får rysningar när du läser det här..hihi!! förresten..hör jag till det där lösa folket eller vännerna? =D Puss hej

2008-11-28 @ 04:11:04
Postat av: Till Krickan

Ja, rör nå'n mina fötter flyger jag upp. =op

Hmm... Vilken kategori tror du att du tillhör?

2008-11-28 @ 10:12:05
Postat av: krickan

kära vännerna =)

2008-11-29 @ 05:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0