Mycket har hänt sen sist

Idag var jag på Arlanda en sväng och träffade Micke. Det var riktigt roligt att se honom igen. Måste varit nästan tre år sen sist. Vi pratade om att kanske gå på någon match, ett derby kanske?! =o)
När Micke skulle åka tillbaka mot Stockholm och vi stod och väntade på Arlanda express såg vi två kändisar. Det ni! *haha* Inga mega stjärnor direkt, den ena var han den mörkhåriga killen, med gropar i ansiktet, som brukar vara med i Parlamentet. Den andra kunde jag aldrig komma på vem det var, kände igen honom och vet att han varit med i någon svensk film.
När jag lämnat av Micke tog jag banan bussen till parkeringen. Sedan åkte jag hem till Jessica B en sväng. Var riktigt kul att se henne också. Sist jag såg henne var när jag precis kommit hem från Palestina. Och hur länge sen är inte det?
Förhoppningsvis ska vi ses nästa måndag eller tisdag. Då kanske hon kommer hit och fikar. =o)

Sista jag skrev skulle jag ju iväg och titta på Manolos nya hem. Det verkar jätte bra. De som ska ta honom bor i ett villaområde i Norrtälje. De bor i slutet av gatan nära skogen och vattnet. Hunden de redan har och Manolo kom bra överens de sprang omkring och lekte. Det fanns en liten hundgård som de kunde springa ut till när de ville. Eftersom kvinnan i huset alltid är hemma kommer Manolo aldrig behöva vara själv, sedan har de åtta fosterbarn. Så nog kommer han få uppmärksamhet det lilla livet. Jag tror att det är bra att Manolo får vänja sig vid fler personer också, så han inte blir så fäst vid bara en person, som han är vid mig nu. En månad till blir han kvar hos oss, sedan förflyttas han. Jag hoppas verkligen att han inte ska behöva flytta något mer efter det.

Imorgon ska vi flytta hästarna till hagen vid Veppeby. Bi får nog ta det ganska lugnt när vi rider dit dom. Jag tror jag åkt på en förkylning, har jätte ont i halsen så det värker upp till öronen. Inte kul!

Ska väl försöka träffa Sussie någonting också, vi har sagt det i tre månaders tid nu, det är alltid någonting som kommer ivägen. Men nog ska vi väl lyckas till slut. *haha*

Känns som att det var någonting mer jag tänkte skriva om men kommer inte på det nu. Tar väl det någon annan gång då.

Ha det så bra, som det nu går, i höstmörkret.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ja det va ju roligt för dig å Micke!!! Men hur hade lilla livet det?

2008-09-13 @ 11:20:24
URL: http://yvonneoscarsson
Postat av: Moa

De vet du ju redan så jag fattar inte varför du håller på! Sluta va så spydig. Tänkt dig själv om hela till sociala liv bara försvann ( för som du vet är jag ganska social av mig), de e jävligt deprimerande ska jag säga dig. Och det blir ju inte dirrekt bättre av att ni hackar på mig där hemma. Snaran nästa liksom. Och kom inte och säg att jag ska sluta med det där, för du har ingen jävla aning om hur jag känner eller mår. Så ta dina spydiga kommentarer och trorka KATTPISS med istället! Puss hej.

2008-09-13 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0