En helg fylld med fest.

I helgen har Adam varit på besök. Det var riktigt kul att träffa honom, var ett tag sen sist. Jag hämtade upp honom på Knivsta station i torsdags. Adam hade med sig massa sprit så det blev en liten spontanfest hos Camilla. Han spelade upp sina nya låtar, vi spelade Buzz och Tekken 5. Det blev en väldigt rolig kväll med bara oss tre. =o)

På fredagen åkte vi hem till Angelica och festade vidare. Jag och Angelica fortsatte att blanda de goda drinkarna vi drack helgen innan. Det spelades en salig blandning av musik med viss spontandans. Sen begav vi oss vidare till Bryggeriet, träffade en gamal klasskompis där. Adam träffade en gamal arbetskolega från lång tillbaka i tiden, världen är bra lten.
Det var relativt dött på Bryggan så vi drog vidare till Kung Carl. Där träffade jag min barndomskompis Maria, det var riktigt roligt. Träffade även en kille jag dejtade för ungefär fyra år sen. Var trevlig att se honom igen. ;o)

Jag hade tänkt att festa på lördagen också, det var en kille i Märsta som hade hemmafest och många av mina vänner skulle vara där. Jag hittade tyvärr ingen hundvakt så det blev ingen fest för min del. Tur var väl kanske det för jag var bra sliten på dagen. Det slutade med att jag och Camilla hade en hemmakväll med Sing Along och kebabrulle. Senare på natten fick jag vara fylleshaffis. Eftersom jag har noll inkomst just nu så passade det mig bra med lite pengar. Det är tur att jag har så generösa vänner och en familj som tar hand om mig. Vad skulle jag göra utan er?

Adam skulle iväg på kryssning i söndags så jag skjutsade honom till tåget. Senare på dagen firade vi Jonas som fyller år idag. Lina och hennes familj kom och så kom Leif. Vi åt middag och umgicks. Det var riktigt trevlig faktiskt. Thomas hade med sig en hel kartong med Delicato också. Jag ville piffa till mig lite så jag klädde mig i kjol och Elin ficksade mitt hår.

På natten pratade jag med Ullis på MSN. Vet inte hur länge sen det var vi pratade senast. Hon har lagt upp bilder på hennes Facebook, det var så roligt att se hennes barn och kille, och Ingalill och hennes barn. Jag vill så gärna åka dit igen och hälsa på. Saknar Ullis så fruktansvärt mycket! Det var kul att få lite uppdatering om vad hon har för sig. =o)

Nu ska jag väl kanske försöka sova en sväng.

Kommentarer
Postat av: krickan =)

Verkar som om det har varit riktigt trevligt :) du får väl åka och hälsa på Ullis om ett tag igen då! Puss hej

2008-10-06 @ 16:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0