Buss till city

Nu har jag kommit in i min gamla dygnsrytm igen, vilket innebär ,uppe halva nätterna och sover halva dagarna. Inte bra, jag vet! Idag var jag iallafall iväg in till city och träffade en Au Pair tjej jag inte träffat innan. Jätte trevlig och rolig att hänga med. Vi var och käkade lite thaimat och så visade hon mig runt i stan. Synd att hon ska åka vidare om tre veckor. Alla jag umgås med här åker ju till sommaren, eller vintern blir det ju här. Det känns lite trist. Fast jag får väl fler vänner, hoppas jag.
Jag känner mig väldigt lättad över att slippa köra till mötet idag. Det kommer två andra Au Pair tjejer och plockar upp mig. Tack!
Rätt stolt är jag ändå att jag tog bussen själv till och hem ifrån stan. Eller kanske inte stolt, buss kan väl vem som helt ta, men nöjd är jag. Nu messade precis en av tjejerna så det är bäst jag gör mig klar för att åka iväg... igen. =o)

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarsson

Du har väl inga problem att hitta kompisar : )

2009-04-27 @ 18:08:11
URL: http://polare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0