First day went well

Jobbade heldag för första gången idag. Det gick riktigt bra tycker jag. Först byggde vi med klossar, fikade lite sedan gick vi till parken. Vi gjorde lite annat också, men antar att ni inte är så intresserade av att veta exakt allt vi gjorde. Jag lagade tillochmd mat till barnen och ingen dog. =o) Jätte god fisk. Var faktiskt iväg med barnen och köpte den över fiskdisken. Tarakihi, finns den i Sverige också? Jag tror inte det, eller så heter den bara någonting heeeelt annat. Haha! Fast å andra sidan så låter det som ett typiskt maouri namn. Nåväl gott var det i vilket fall som helst.

Jag har barnen själv (mer eller mindre) nästa vecka. Plus att jag har introduktionskursen med Au Pair Link. Får se hur det går ihop sig. Dags att börja planera lite kanske. Ojj, vad jag känner mig vuxen helt plötsligt. Ta ansvar, planera och grejer. Bara en sån sak som att gå och köpa fisk över disk. Det har jag aaaldrig gjort innan. Ska bli spännande att se om man förändras något under det här året.

Juste det har jag glömt att säga. Det ligger en tatuerings studio på gatan som ligger precis ovanför våran. =o) Jag lär ju ska! ;o)

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarsson

Ja du Moa, jag blir impad! Kanske du är stor när du kommer hem : )

2009-04-27 @ 18:15:23
URL: http://Moa
Postat av: Moa..

Neeeh! Det tror jag inte. =oP Stor, vad är det för trams. Tråkigt juh!

2009-04-28 @ 12:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0