Min första "riktiga" dag

Det har gått kanon bra idag! Började vid 8 imorse och det bara rullade på hela dagen. Lämnade av Max i skolan och Mark på jobbet. Sedan åkte jag och Frankie hem, jag fixade iordning lite frukt och crackers som jag packade ner, sedan åkte vi till Rocket (?) Park där vi hade en träff med A-M och Willie. Efter vi lekt med dem ett tag hade Frankie gympa. Efter det åkte vi hem och stannade hemma tills vi åkte och hämtade Max vid 14.40 tiden. Sedan var det till att åka hem och leka igen iannan jag började med maten. Efter maten var det baddags för barnen och jag plockade bort efter maten. När Mark kom hem stannade jag kvar en stund och lekte med Frankie medans han hjälpte Max med läxan. När jag sedan skulle gå vägrade Frankie släppa iväg mig. Och när jag gick började hon att gråta. Lilla gumman. =o(
Måste säga att jag är väldigt nöjd med min första dag och jag tror att jag kommer att trivas med det här jobbet. =o)

Avslutningsvis måste jag bara få berätta att jag har köpt ett as snyggt nagellack! Målade nyss på det och det är verkligen helt sjukt snyggt! Blodrött metallic. Billigt som fan var det också. Jävligt nöjd är jag! ;o)

Kommentarer
Postat av: krickan

Låter som en bra första dag ju =) Blev lite ckockad när jag tyckte att det stod frukt och crack först..haha! Hoppas det fortsätter lika bra och härligt att barnen verkar gå bra ihop med dig och fästa sig fort vid dig också :) nice med nya nagellacket ;) Puss hej

2009-04-27 @ 16:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0