Nya möten

Igår var jag på au pair mötet. Det var roligt att träffa alla andra. Så fick jag ju mina naglar målade också. Blå! Hon som målade var väldigt imponerad av mina naglar. Med all rätt. Dom är snygga! Träffade en kul tjej där som jag hängde med ut på krogen en sväng. Först gick vi till något underground hiphop hak. Jag vet, inte alls min stil! Stället var jätte mysigt, men ja, musiken. Inte min smak! Jag lurade istället med Abby till ett rockhak som låg alldeles intill. Yeeh baby! Svarthåriga killar, nitar, tatueringar och MIN musik. Det stället lär besökas fler gånger. Jag förstår inte att det var sådant drag ute på en torsdag. kanske det som är lill-lördag här? Vi gick förbi ett nyöppnat ställe som spelade typ trance/ techno (vet faktiskt inte skillanden mellan de två) och kön var enorm. Abby försökte få med mig in där, jag sa vänligt men bestämt NEJ. Lovade henne dock att vi kunde besöka det en annan gång.

Idag har det inte hänt så mycket. Har planer på att åka iväg, eller kanske gå, till affären och köpa något. Vet dock inte vad? Salt och vinägerchips hade varit gott. =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0