Översättning

Kom min dam
Kom, kom min dam
Du är min fjäril
Socker bebis






Adam och jag satt och "sjöng" engelska låtar som vi översatte till svenska.
Det låter sjukt roligt faktiskt.

Åh bebis, bebis
Åh bebis, bebis


Åh bebis, bebis
Hur skulle jag kunna veta
Att någonting inte stod rätt till
Åh bebis, bebis
Jag skulle inte låtit dig gå
Och nu är du utom synhåll, yeah

Visa mig, hur du vill att det ska vara
Säg mig bebis
För jag måste veta nu, oh för att

Min ensamhet tar död på mig (och jag)
Jag måste erkänna, jag tror fortfarande (tror fortfarande)
När jag inte är med dig förlorar jag förståndet
Ge mig ett tecken
Slå mig bebis en gång till...


Orkar faktiskt inte översätta hela. Jag tror ni vet vilken det är ändå.
Tänka sig att en så fruktansvärt dålig låt kunde bli en sån hit!
Men kan ni komma på vilken den första låten är då?
Den var också ganska inne ett tag i början av 2000-talet.

Come on take a wild guess! ;o)








Kommentarer
Postat av: LuCaZone

Haha! :D

Crazy Town - Butterfly

2009-05-13 @ 01:31:51
URL: http://www.myspace.com/lucazone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0