Sjukhus, hus och soligt väder

Det lönar sig att vänta! Idag när jag var på plastikkirurgin och skulle lägga om såret så fick jag vänta. Jag hade en tid klockan 14 men fick inte komma in förrän 1 timma och 10 minuter senare. Sköterskan som tog emot mig bad så hemskt mycket om ursäkt, det hade tydligen varit fullt upp hela dagen, hon sa att jag skulle gå och kräva tillbaka mina pengar.

Angelica och Leo väntade på mig och när jag var klar åkte vi och hälsade på Jessica, Robin och barnen i deras nya hus. Riktigt fint var det och jag har redan planer på att flytta in när jag kommer tillbaka från NZ. Haha! Nästa sommar ska de bygga pool också. Det känns lite overkligt att jag ska åka snart och jag kanske inte ser Jessica något mer innan jag åker. Den här seperationsångesten jag brukar få kommer sakta krypande nu känner jag. Tänk om jag åker på måndag! Ett år är fan lång tid och jag har börjat inse det nu. Fast samtidigt längtar jag som en tok för att få träffa min "nya familj", ser verkligen framemot att få träffa barnen, föräldrarna och även Au Pairen som är där nu. Ska bli så roligt!

Nu sitter jag hemma hos pappa och har kollat lite flyg. Åker jag ifrån Arlanda måndag kväll så är jag framme onsdag förmiddag i Auckland. En låååång resa blir det, men det är det värt. Funderar på att åka hem och rensa ur garderoben lite, eller mycket snarare.

Ha det gott folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0