Oroad

Idag har jag inte vågar mig ut på vägarna. Jag tänkte först åka iväg och kolla vart skolan och så ligger (Emmelie visade men tänkte se om jag kommer ihåg) men sen orkade jag inte helt enkelt. Har setat vid datorn nästan hela dagen istället. Hade tänkt att gå på en promenad i det fina vädret men så blrv det inte heller. Lagade middag istället, hittills har jag bara ätit mackor och flingor (när ingen annan lagat förståss), blev soppa. Jag gjorde ett litet ihopkok på det jag hittade i skafferiet med lite kryddor från trädgården, eller heter det kryddor? Bladpersilia och Basilika var det iallafall. Det blev gott faktiskt.
Ikväll blir det bio med Åsa vet inte om A-M ska med också. Ska se 17 igen (?) eller vad den nu hette. Blir säkert bar det, låter som en komedi. Får se hur vi kommer dit. Jag passar helst på att köra dit ensam.

Jag oroar mig redan nu över morgondagen. Ska iväg på ett möte och jag vill verkligen inte ta bilen dit. Får en klump i magen när jag tänker på det. Suck! Gillar inte mitt "nya jag" som fegis. Men jag hatar verkligen att köra bil i storstäder, speciellt när jag inte har en aning om vart jag ska. Och det är ju så jävla dåligt skyltat här också. Hamnar väl borta i Wellington eller något. Jobbigt! Ska iväg och fika med en annan Au Pair tjej imorgon. Har inte träffat henne förut så det ska bli spännande. Men då tänker jag faktiskt ta bussen in till stan. Kanske hon vet hur man kan ta sig till mötet kommunalt.


Avslutningsvis vill jag gratta min kära far på namnsdagen också! =o) Han heter Allan och inte Glenn, så nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moa, hur ska de gå? Ska du skjutsa barnen oxå? Annars när du ska någonstans så får du väl åka kommunalt då. Puss

2009-04-22 @ 17:08:29
Postat av: Moa..

Tids nog ska jag nog lärar mig. Jag e envis vettu! Slipper dock köra till mötet, några tjejer kommer å plockar upp mig. =o)

2009-04-23 @ 08:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0