Längtan

Som jag längtar tills New Moon kommer ut. Tittar på diverse trailers om och om igen. Känslan i kroppen är nästan som när man är kär och längtar efter den andra. Man vill bara att tiden ska gå fortare så man äntligen kan få ses. Jag är nog lite kär i Twilighta saga. Börjar nästan gråta när jag ser trailern. Det finns en där "Jacob" (vet inte vad han heter i verkligheten) berättar om filmen. Oh nu, Nu, NU tack!



Imorgon bär det av till Rotorua med Jossan. Det ser jag verkligen fram emot och längtar också till. Tur att det inte är så långt kvar dit. Då hade jag ju fir fan längtat ihjäl mig.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Jag har snart läst ut alla böcker är på den fjärde. Asså du måste köpa!!! såååååå himla bra :)<3 älskar dig!

2009-08-21 @ 10:08:54
Postat av: Mimmi

Åh, ja New Moon! Håller på att läsa ut den nu, så längtar sjukt mycket tills filmen kommer!! :D

2009-08-22 @ 06:06:35
Postat av: Rickard W

Hej Moa :P Jacob spelas av Taylor Lautner bara så du vet :P

2009-08-22 @ 11:32:51
Postat av: Moa..

Systeryster: Fan va du måste legat i. =o) Nja, köper nog inte, kanske kan låna av Mimmi. ;o) Älskar dig också gullet.



Mimmi: Nice. Kanske kan få låna av dig sen. ;o) Visst hade du ettan också?



Rickard: Oki, då vet jag. Tack!

2009-08-23 @ 10:46:36
Postat av: mimmi

Japp det går bra, Jossan har ettan just nu :)

2009-08-26 @ 02:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0