Me time

Vissa dagar är bättre än andra. Idag har varit en väldigt bra dag och den avslutades perfect. Filmkväll hemma hos Sara i glada vänners sällskap. Kan det bli bättre? Ja, bilresan hem, bara jag och MIN musik. Jag älskar verkligen att köra bil själv och bara pumpa ut det jag vill höra i högtalarna. Visst I don't mind sällskap men tror inte någon skulle uppskatta mitt i dessa stunder. Haha!

Speciellt inte där Clawfinger öser ut i bilen och jag "sjunger" med så högt jag bara kan "Nobody is perfect but I’m pretty fucking close", och verkligen tror på det. För i vissa stunder är jag oövervinnlig och det finns bara jag och resten av världen försvinner. Jag älskar dessa stunder. Just me, myself and I.

Good night! Nu ska jag (försöka) sova. Imorgon ska jag göra ett försök till en morgon promenix. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0