Träningsvärk!!

Jag går ungefär som en fel kn*ad anka. Har en sån jävla träningsvärk efter ridningen. Men det är så värt det! Igår var jag på sektmöte, eller au pair träff menar jag. Vi lärde oss några danser, för att vara exakt 14 stycken, med tillhörande musik som vi kan lära barnen. Det var roligt faktisgt bortsätt från träningsvärken då. Tyskana börjar ta över här på ön. Jag var den första som kom till mötet sedan drällde det in en tyska efter den andra, tror de var 3-4 stycken totalt. Och de började självklart prata tyska med varandra. Inte det finaste språket jag känner till! Jag var tvungen att texta mitt crew för back up. Tack och lov dök Sara upp bara minutrar efter och sedan kom Tina och Emelie. Sweden vs Germany. Haha!
Nog om det! Nu kommer bilder ifrån helgen. Enjoy!

En av många bilder ifrån Wai-o-Tapu thermal wonderland.

Kokande lera, en lerpool utanför Wai-o-Tapu.

En av alla pooler i Wai-o-Tapu.


Waimangu volcanic valley


Detta är 177 trappsteg + helvetes upfförsbacke vy.


Jag älskar djur, och dem älskar mig.


Jag känner en kille som har ett får i sin trädgård, Rob heter han.


Rob har även en stinkande hund som heter Benjamin.


Jag och Solix. Största hästen i stallet, ca 1.70 i mankhöjd.



Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Oh, va fina bilder du har! Har försökt att kommentera förut men datorn vill inte, så jag är inte lat... utan datorn är : )

2009-08-29 @ 19:23:35
URL: http://cool

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0