Vindarna viskar mitt namn...

Eller inte! Stormen blåser snarare öronen av mig. Jävlar vad det blåser här nu alltså och mina fönster är inte täta precis så gardinen flaxar och far (med en gnutta överdrift).

Vilka intensiva och konstiga drömmar jag har. Har nog aldrig drömt så mycket som jag gör här. I går drömde jag en sån jävla jobbig dröm. Vi alla tjejer var på någon roadtrip och jag, Hanna och Lizette började bråka som fan, över vem som skulle duscha först! Det var så hemskt, jag var verkligen så jävla förbannad och frustrerad i drömmen och vi skrek verkligen på varandra. =o(
I natt drömde jag att vi var på någon fest (och jag tror det var) Hanna var inte nöjd med sitt hår så hon klippte av det. Jag klippte lugg också! Och jävlar vad jag ångrade mig. Sedan var jag helt plötsligt i Sverige, uppe i Fränsta skogarna och körde Saras bil. Som jag hade snott! Jag körde runt i Saras lilla vita fara och tyckte det var jätte jobbigt att köra på höger sida om vägen och tyckte det var svårt att växla och allt kändes bara fel. Nästa som jag kommer ihåg i mitt drömmande är att jag blir akut kissnödig och jag drar ner byxorna. Det roliga är att när jag senare vakna mitt i natten (eller cirkus 4 på morgonen) har jag dragit ner mina pyjamasbyxor, så jag ligger där med rumpan bar. Jag hade tack och lov inte kissat på mig iallafall. Haha! Fast jag var faktiskt kissnödig när jag vaknade men var för trött för att göra något åt saken, så jag drog upp byxorna, hoppades på att inte kissa i sömnen och somnade om. Hur ska det här sluta egentligen? Skulle inte förvåna mig om jag började gå i sömnen.

Igår var Jossan och Sara här och kollade film. Eller ja, vi pratade väl mest och pikade varandra genom hela filmen. Men kul hade vi! Jag var så jävla deppad igår på dagen. Jag hade för det första inte sovit så bra, dels för mina drömmar, och Frankie slog till mig i sömnen och la sig på mig ett antal gånger. Max drömde och pratade i sömnen och väckte mig när han inte kunde hitta sin vattenflaska. Sen så var det sjukt dåligt väder, regnet öste ner så jag såg ingen mening med att stanna uppe när jag gått in med ungarna till stora huset. Gick och la mig och deppade i sängen tills jag somnade om och vaknade vid 12, sedan 13.15 och till sist vid 14. Då gick jag upp. Vid 15.20 kom Jossan förbi och räddade min dag. Vi promenixade till Kingsland och käkade sedan vidare till Dominien road och hyrde film.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Jossan och jag har en dokumentärfilm kavar att se, men det blir till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0