Allergi

Dyr jävla allergi man dragit på sig. Jag var till pharmacy idag och köpte på mig allt jag kunde komma på som för hoppningsvis kommer hjälpa emot mina allargi symptom. Jag har haft kli i ögonen och nästäppa, jag vet inte hur länge nu. Så köpte allergipiller, nässpray och ögondroppar. 45 dollar kostade det! Det är cirka 225 skr. Så hoppas verkligen att det hjälper. Men tror även jag har någon förkylning på gång, imorse hade jag jätte ont i halsen. Jag funderar på att hoppa över gymmet idag. Känner mig inte alls motiverad och så har jag fortfarande träningsvärk ifrån i förrgår. Fast inte för att det hade hindrat mig om jag velat gå och gymma. Men det vill jag ju inte nu så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0