Nykär...

Såhär en månad senare, eller 23 dagar för att vara exakt, gick jag ock kollade på New Moon again. Kärlek! Jag älskar den, nästan mer och mer för var gång jag ser den.
Aneta ringde upp mig, inte allt för lång stund, efter vi sagt heldå utanför gymmet. Hon och hennes host mum skulle gå och se den. "Come on, be spontainius, come with us", sa hon. "Ja, varför inte", tänkte jag.
Jag vill ju se den igen på bio och jag älskar ju popcorn. Så jag var inte så svårövertalad, som ni säkert förstår.
Den är helt klart bättre på bio. Det här var andra gången jag såg den på bio och kanske femte om man ränkar med de gånger jag sett den i crap kvallité på internet. Jag längtar ihjäl mig redan nu på den tredje filmen.

Fast nu har jag inte tid att tänka på det. Nu är det sängen som gäller. Ska jobba "vanlig" tid imorgon, det vill säga 7.45. Var ett tag sen jag började så tidigt.

Godnatt mina fans (I märsta)! =oP

Kommentarer
Postat av: lillasyster<3

Ursäkta jag bor ju i Knivsta! ;)

2009-12-14 @ 12:47:55
Postat av: marie

Hej förlåt mig att jag inte har skrivit till dig är dålig på det men semestern var helt underbar så nu har man kommit in gamla vanor igen.Tack så mycket för kortet.Vi önskar dig en God Jul och Gott Nytt År Kram Marie o Kjell Vi HöRS

2009-12-14 @ 15:20:43
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Mammi- fans bor i Knivsta. Va ska du göra på Nyår då? Jonas å Tim verkar bara ledsna för att ja ska vara hemma å förstöra deras Nyår med Granne, men dom behöver inte oroa sig, jag kan nog hitta på något. Det hade ju inte varit helt fel om dom var ledsna över att jag inte kom iväg till dig : ( puss.

2009-12-14 @ 18:17:50
Postat av: Moa..

Haha... Elin; jag vet. Men tyckte de va roligt. ;o)



Marie; Det är ingen fara. Vad roligt att kortet kommit fram. =o)



Mammi; Skit i dom. Gör nått as kul istället! =o)

2009-12-14 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0