Träningsvärken

Min nyfunne vän
Jag har hittat en ny vän, någon som alltid gör sig påmind och visar att den finns där. Känns så bra att jag gick på det där Box and kick passet i lördags. På grund av det har jag haft träningsvärk hela helgen. Det känns bra. Man känner att man gjort någonting med sin kropp. Jag är ju även en person som gillar smärta (i lagom mängd!) så det känns jävligt bra det här. Idag gick jag på Pump passet, så nu kommer jag väl ha träningsvärk till på onsdag. På onsdag är det dags för Megadanz.

Mindre bra kostvanor
Det är ju tveksamt om chips är den bästa födan efter ett träningspass. Det är även min frukost, då jag inte åt någonting innan gymmet. Fast jag måste ju säga att det känns okej att äta chips, då jag har planer på att även gå på Zumba passet ikväll. Nu tänker ni såhär: "Fan vad hon ränner på det där gymmet hela tiden". Ja, det gör jag. Och vet ni huvudsakligen varför? För att jag tycker det är roligt! Jag går egentligen inte på Zumba passet för själva träningens skull, utan för att jag tycker det är kul.

Nu mina kära vänner ska jag faktiskt ta en dusch. Sen ska jag väl stoppa i mig någont mer vettigt till lunch, än min chips frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0