Vad vill dem säga mig?

Alla dessa drömmar. Varför? Jag drömmer jätte mycket nu och mesta dels bara om mina kompisar i Sverige. I natt vet jag att jag drömde om Kalle. Kommer dock inte ihåg vad. Eller jo, vissa delar, men tänker inte säga. =oP
Kvällen innan drömde jag att jag, Susan, Angelica, och någon mer som jag inte kommer ihåg vem det var, gjorde inbrått. Eller vi blev inlåsta på ett café och snodde massa chokladbollar. Sedan blev vi jagade av vakter. Jag kom undan. Sedan blev det bara värre och värre. Det formades till en mardröm i slutet, men i början var det kul kommer jag ihåg. Ja, jag säger då det. Varför?

Innan jag måste kila vill jag bara ge 100 rosor till alla föräldrar (dubbelt till mina) som orkar med varje dag. Jag hade Frankie sovandes med mig i sängen, och jag sov inte mycket den natten. Hur kan något så litet ta så mycket plats? Och dagen efter hade jag barnen hela dagen. Jag var sluuut kan jag säga. Jag orkar med att ta hand om barnen underdagarna, men sedan behöver jag mitt space. Föräldrar har inte riktigt den möjligheten (eller jo, om de har en nanny!) de måste ha sina barn HELA TIDEN! Fi fan. Duktiga är ni, men jag skulle inte vilja vara i era kläder. ;o)

Nu ska jag in och ta hans om "mina" trollungar.

Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Ja har inga problem å sova med barnbarnen heller, men du vet ja kan ju sova hur som, vid duttan oxå hahaha : )

2009-12-24 @ 00:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0