Bortamatch

Imorgon bär det av till Järfälla på bortamatch. Var väldigt länge sen jag var och kollade på när lillebror spelade hockey. Dåligt av mig! Han har blivit jätte duktig, av det jag har hört att dömma. Sista matchen de hadde borta mot Norrtälje gjorde han två mål. Jag kommer skrika högst och mest av alla imorgon. Lillebror har aldrig gjort mål när jag varit och tittat men gör han det imorgon ska jag skrika högt av lycka och stålthet.

Hittade en gammal bild på honom på lagsidan. Han ser jätte liten ut tycker jag. Men han är fin min lillebror. =o) Ska bli spännande och se de nya hockeybilderna han tog igår.


Kommentarer
Postat av: yvonneoscarssonfagerberg

Tå gulli då!

2009-02-19 @ 14:09:30
URL: http://yvonneoscarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0