Sugen

Igår åkte Merja till Malaga, Spanien, för att plugga i tre månader. Smer iväg en stund från jobbet och vinkade av henne på terminal två. Hoppas hon kommer få det bra där borta, det vet jag att hon kommer få. I lördags åkte Maja till Afrika och semestrade i två veckor! Och vart åker jag? Jo, till jobbet! Hela veckan. Nej då jag är inte ett dugg avundsjuk. Själv hade jag hoppats på att bara i NZ vid det här laget. Men men... Det blir inte alltid som man tängt sig.
Nu tänkte jag iallafall gå och borsta tänderna, det är en plan jag vet håller.
Farväl!

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hur gick det med tandborstingen? :P Nej då, jag vet att du med kommer iväg snart, du är en person som inte ger dig för än du har lyckats med det du vill :)

2009-02-03 @ 17:18:58
Postat av: Kristoffer

Fan va knas, jag har läst bra många av dom senaste inläggen i din blogg nu och blivit lite uppdaterad om vad som händer i din värld iaf :) men detta var det enda inlägget jag kunde kommentara, på dom andra fick jag blogg error :S min dator gillaer inte din blogg..helt knas! men blir väl så nä jag kör utan virusprogram på den :( Puss hej

2009-02-03 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0