Trött men nöjd

Skulle ha intervjuat gitarristen i ett rockband på morgonen idag. När jag ringde var det bara mobilsvaret som gick igång. Jag försökte flera gånger om, men inget svar. Till sist skickade jag ett mail till skivbolaget, henne jag varit i kontakt med från början, och kollade om jag kanske tagit fel på tiden. Inte då! Det var hon som hade råkat dubbelbokat.
Intervjun blev av senare på kvällen iallafall. Jag känner mig nöjd!

Annars då? Jo, jag jobbar och står i. Är helt sjukt trött. Funderar på att gå och lägga mig på soffan och titta på valfri tvkanal tills jag slocknar. Skrev rent mina anteckningar från intervjun tidigare men orkar verkligen inte börja med artikeln i kväll. Kanske räcker om den är klar till nästa vecka. Får ringa och höra med Daniel.

För er som missat så skriver jag för en radiokanal på nätet. Skrev tidigare ut adressen till www.minradio.se och att man senare kan klicka in på metalbox. Men det finns ett enklare sätt! Gå istället in på www.metalbox.se då kommer du direkt till "min" sida. Jätte kul med kommentarerna jag fått för In Flames texten förresten. Själv är jag inte helt nöjd. Nästa artikel kommer bli bättre. Tänker inte avslöja vilket band det är jag intervjuat än. Håll utkik på kanalen. ;o)

Nu, ärade käpp kineser, ska jag sova.
(Har för övrigt snott uttrycker från David O i Fränsta. Han skrev det en gång i våran skoltidning och jag gillade det.)

Kommentarer
Postat av: krickan

hoppas allt är bra..prata i tel sen?=) ringer å ser om du svarar. Kraam

2009-02-11 @ 08:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0