24 jordsnurr

Hej, jag heter Moa jag är 24 år. 24 år! Kan det vara sant? När blev jag det egentligen, hur blev det såhär? Eller ja, det vet jag iförsig. Det var igår det hände. Jäklar vilken lyckad födelsedag.
Dagen började med födelsesång vid sängen, macka och O'boy. Jag som inte druckit O'boy på sjukt länge. Gott var det. Mamma visste inte riktigt vad de skulle ge mig eftersom jag börjat "mitt nya liv" nu. Känner mig dock misslyckad med det just idag. Men imorgon är det måndag, då tar jag nya tag. Efter de sjungit för mig och jag ätit och druckit upp så somnade jag om. Sedan blev jag väckt av min storasyster. Hon, Thomas, barnen och pappa hade kommit för att gratta mig. Då gick jag upp och vi åt stor frukost hela familjen. Mysigt!
På eftermiddagen åkte jag med syster till Märsta. Hon fixade mitt hår och smink innan jag skulle knata iväg till Angelica på dildoparty. Helle kom också, det var riktigt roligt. Hon hade ju inte träffat alla sedan hon flyttat till Uppsala i mitten av högstadiet. Efter vi känt och klämt och smakat och luktat begav vi oss mot krogen. Bryggeriet blev det och rock karaoke. Jag sjöng dock inte denna gång, tack och lov! Ja, en riktigt rolig och lyckad kväll var det. Tack för det mina underbara tjejer! Passar även på att tacka ALLA för alla fina gratulationer. Tack och bock, fast nig då. =o)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod Moa! Jag tycker oxå att de var jätte mysigt! Synd att jag skulle åka till faster... men då åkte ju ni me! PUSS/ Mammi

2009-02-22 @ 20:15:52
URL: http://yvonneoscarsson
Postat av: marie

grattis i efterskott kram marie

2009-02-23 @ 10:04:47
Postat av: Moa..

Tack tack! =o) E de moster Marie?? =oD

2009-02-24 @ 18:59:51
Postat av: marie

ja de moster marie

2009-02-26 @ 09:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0