111

Det här är mitt hundraelfte inlägg! Ville bara berätta det. Tänkte skriva på de hundrade också, men i det inlägget hade jag väl kanske något vettigare att skriva så jag glömde bort det.

Nu sitter jag hemma hos systeryster och kollar på Phantom of the opera. Så grymt jävla bra. Så vacker sång. Jag bara måste gå på opera någon gång i mitt liv. Jag vill faktiskt lära mig sjunga opera, och growla också förståss.

Har varit ute med hundarna i dag. Gick väldigt bra måste jag säga även fast jag rastade tre på en gång. Lite jobbigt när en hel armé av skolbarn kom och ville klappa hundrana bara. Men efter det gick vi till hundgården och kastade pinne bland annat. =o)

Jag slumrade till på soffan här i någon timma men jag har ju blivit förkyld igen (för att jag röker enigt mamma) så jag låg mest och hostade som en tok. Nu ska jag nog äta mig lite lunch, vårrullar.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0