Bonnie & Clyde

Med lite hjälp från Bonnie och Clyde somnade jag till slut igår. Är den filmen i färg eller svart-vit tro? Det är nämligen så att min tv har sagt upp sig och blivit färglös. Tittade på en hel säsong av O.C i svart-vitt. När jag sedan såg det i färg hos Camilla känndes det jätte konstigt. Haha... Bonnie and Clyde kändes naturligt att se i svart-vitt eftersom det ändå är en gammal film.
Nå väl... Det går frammåt för mig måste jag säga. På alla plan! Daniel från minradio.se ringde idag. Var en agent/maneger/skivbolag som mailat och fråga om vi ville intervjua ett rockband. Jag ringde upp och nu är intervjun bokad och klar. Vilket band det är får ni veta senare.
Jag har även kommit fram till vad jag ska ha på mig imorgon, tror jag iallafall, kanske ändrar mig akut imorgon. Som det ser ut nu så blir det kjol. Ska bli så skönt att sova på hotell imorgon. Systeryster har fixat. Slippa åka nattbuss och så är det centralt så man kan typ gå "hem" efter krogen. Och inte nog me det, FRUKOST ingår. Åh, jag som älskar hotellfrukost.

Har lagt märke till en sak. Ju oftare jag skriver desto fler är det som läser. Skulle dock vara roligt att veta vilka det är. =o) Men vill ni vara hemliga så varsågod! Jag är inte den som är den.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0