Hundvakt

Jag passar Lill-Moa för hennes matte är i skolan. Tycker det är så roligt att Lina börjat plugga igen. Speciellt när det är någonting hon pratat om länge och som jag tror hon kommer att trivas med. Undrar hur hennes första dag varit. Ska ringa och fråga henne senare.
Det är roligt att få ha Lill-Moa här också, även fast hon är jätte jobbig när hon skäller. Hon är ju så söt! Igår när hon kom hit så låg Lucifer på sängen och sov. Moa ville upp i sängen och nosa på honom, men hon är så liten så hon kommer inte upp i sängen själv, så hon stod och hoppa och studsa för att se upp. När jag till slut löft upp henne i sängen så vågade hon inte gå fram till Lucifer utan istället sprang fram och tillbaka. Sedan kröp hon långsamt fram men inte enda fram, sen började hon skutta runt, skällandes och viftade på svansen. Hon såg så himla rolig ut och jätte söt var hon. Nu ligger hon och sover på mina fötter.



Senare idag ska jag iväg på Partylite visning hemma hos Camilla. Hon sov här i natt och vi hade OC-race hela natten. Eller Camilla somnade någon gång vid två tror jag och jag fortsatte kolla fram till fyra eller något sånt.

Nej nu ska jag väl kanske gå och elda lite. De andra blir så sura när de kommer hem annars, om jag varit hemma hela dagen utan att elda. Sedan ska jag gå ut en sväng med Moa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0